آ

  • آسیب عمدی کاربست تِئوری انتخاب بر افکار خودآیند منفی، آسیب عمدی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به افسردگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 55-72]

  • آسیب کودکی پیش‌بینی ایده‌پردازی خودکشی و خشونت بین فردی در کودکان کار بر اساس آسیب کودکی، دشواری‌های تنظیم هیجان و صفات سنگ‌دلی- فقدان همدلی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]

ا

  • احساس تنهایی اثربخشی طرحواره درمانی بر سلامت روانی، نشخوار ذهنی و احساس تنهایی زنان مطلقه [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 201-216]

  • ارزشیابی تکوینی اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری تحصیلی و معنای تحصیل دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 21-38]

  • اضطراب اثر‌بخشی درمان گروهی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی برافسردگی و اضطراب مادران کودکان اختلال طیف اتیسم [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 129-146]

  • اضطراب اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خستگی، اضطراب و افسردگی کارکنان دارای سندرم خستگی مزمن [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

  • اعتبارزدایی هیجانی نقش میانجی اعتبارزدایی هیجانی در رابطه‌ی بین سوءاستفاده جنسی-هیجانی و نشانه‌های افسردگی در دانشجویان دختر [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 75-92]

  • افسردگی اثر‌بخشی درمان گروهی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی برافسردگی و اضطراب مادران کودکان اختلال طیف اتیسم [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 129-146]

  • افسردگی نقش میانجی اعتبارزدایی هیجانی در رابطه‌ی بین سوءاستفاده جنسی-هیجانی و نشانه‌های افسردگی در دانشجویان دختر [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 75-92]

  • افسردگی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خستگی، اضطراب و افسردگی کارکنان دارای سندرم خستگی مزمن [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

  • افکارخودآیند منفی کاربست تِئوری انتخاب بر افکار خودآیند منفی، آسیب عمدی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به افسردگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 55-72]

  • اکت اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با شفقت بر رفتارهای خودآسیب رسان و کیفیت زندگی دانش آموزان دارای علائم اختلال شخصیت مرزی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-44]

  • امید رابطه سرمایه‏‏ های تحولی خانواده، مدرسه و سایرین با بهزیستی روان شناختی: نقش واسطه ای امید [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 73-90]

  • انتخاب راهبرد تأثیرآموزش ریاضی به روش جورج پولیا بر مهارت حل مسأله و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 181-200]

  • اندازه اثر فراتحلیل اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر رضایت زناشویی زوجین (ایران: 17-2010) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 111-128]

  • ایده‌پردازی خودکشی پیش‌بینی ایده‌پردازی خودکشی و خشونت بین فردی در کودکان کار بر اساس آسیب کودکی، دشواری‌های تنظیم هیجان و صفات سنگ‌دلی- فقدان همدلی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]

ب

  • بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری تحصیلی و معنای تحصیل دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 21-38]

  • بازنگری تأثیرآموزش ریاضی به روش جورج پولیا بر مهارت حل مسأله و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 181-200]

  • باورهای هیجانی هیجان و نگرش‌های تنظیم هیجان به‌عنوان میانجی بین تیپ‌های صبحگاهی- شامگاهی و صفات تاریک شخصیتی: مطالعه‌ای روی نمونه بهنجار [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 113-128]

  • بهزیستی روان‌شناختی رابطه سرمایه‏‏ های تحولی خانواده، مدرسه و سایرین با بهزیستی روان شناختی: نقش واسطه ای امید [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 73-90]

  • بهزیستی مدرسه تأثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر سازگاری، بهزیستی مدرسه و تنظیم هیجان در دانش‌آموزان پسر مدارس استعدادهای درخشان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 91-110]

  • بی ثباتی زناشویی اثربخشی همزمان کیفیت بخشی زندگی کاری و غنی سازی زندگی زناشویی بر تعارضات زناشویی و بی ثباتی زناشویی در بین زوج های شاغل با توجه به نقش سرریزشدگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

پ

  • پدیدارشناسی بررسی تجربه زیسته شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه (دوره اول) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]

  • پیشرفت تحصیلی ریاضی تأثیرآموزش ریاضی به روش جورج پولیا بر مهارت حل مسأله و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 181-200]

ت

  • تِئوری انتخاب کاربست تِئوری انتخاب بر افکار خودآیند منفی، آسیب عمدی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به افسردگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 55-72]

  • تاب‌آوری تحصیلی اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری تحصیلی و معنای تحصیل دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 21-38]

  • تجربه زیسته بررسی تجربه زیسته شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه (دوره اول) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]

  • تحمیل عواطف ناهمخوان ببررسی اثر منفی تحمیل عواطف ناهمخوان بر سلامت روان‌شناختی و تعهد عاطفی کارکنان: نقش تعدیل‌گری هوش هیجانی و سرمایه‌ی روان‌شناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 151-162]

  • تعارضات زناشویی اثربخشی همزمان کیفیت بخشی زندگی کاری و غنی سازی زندگی زناشویی بر تعارضات زناشویی و بی ثباتی زناشویی در بین زوج های شاغل با توجه به نقش سرریزشدگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

  • تعهد عاطفی ببررسی اثر منفی تحمیل عواطف ناهمخوان بر سلامت روان‌شناختی و تعهد عاطفی کارکنان: نقش تعدیل‌گری هوش هیجانی و سرمایه‌ی روان‌شناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 151-162]

  • تنظیم هیجان پیش‌بینی ایده‌پردازی خودکشی و خشونت بین فردی در کودکان کار بر اساس آسیب کودکی، دشواری‌های تنظیم هیجان و صفات سنگ‌دلی- فقدان همدلی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]

  • تنظیم هیجان تأثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر سازگاری، بهزیستی مدرسه و تنظیم هیجان در دانش‌آموزان پسر مدارس استعدادهای درخشان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 91-110]

خ

  • خستگی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خستگی، اضطراب و افسردگی کارکنان دارای سندرم خستگی مزمن [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

  • خشونت بین‌فردی پیش‌بینی ایده‌پردازی خودکشی و خشونت بین فردی در کودکان کار بر اساس آسیب کودکی، دشواری‌های تنظیم هیجان و صفات سنگ‌دلی- فقدان همدلی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]

  • خودآسیب‌رسان اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با شفقت بر رفتارهای خودآسیب رسان و کیفیت زندگی دانش آموزان دارای علائم اختلال شخصیت مرزی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-44]

  • خودکارآمدی تحصیلی مقایسه اثربخشی "برنامه موفقیت در مدرسه"و"مدیریت استرس"بر خودکارآمدی، درگیری، فرسودگی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 163-180]

د

  • درک و فهم تأثیرآموزش ریاضی به روش جورج پولیا بر مهارت حل مسأله و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 181-200]

  • درگیری تحصیلی مقایسه اثربخشی "برنامه موفقیت در مدرسه"و"مدیریت استرس"بر خودکارآمدی، درگیری، فرسودگی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 163-180]

  • درون سازی پیش بینی هویت اخلاقی نوجوانان بر اساس عملکرد خانواده [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی تأثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر سازگاری، بهزیستی مدرسه و تنظیم هیجان در دانش‌آموزان پسر مدارس استعدادهای درخشان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 91-110]

  • رضایت زناشویی فراتحلیل اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر رضایت زناشویی زوجین (ایران: 17-2010) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 111-128]

س

  • سازگاری تأثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر سازگاری، بهزیستی مدرسه و تنظیم هیجان در دانش‌آموزان پسر مدارس استعدادهای درخشان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 91-110]

  • سرریزشدگی اثربخشی همزمان کیفیت بخشی زندگی کاری و غنی سازی زندگی زناشویی بر تعارضات زناشویی و بی ثباتی زناشویی در بین زوج های شاغل با توجه به نقش سرریزشدگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

  • سرمایه تحولی سایرین رابطه سرمایه‏‏ های تحولی خانواده، مدرسه و سایرین با بهزیستی روان شناختی: نقش واسطه ای امید [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 73-90]

  • سرمایه تحولی مدرسه رابطه سرمایه‏‏ های تحولی خانواده، مدرسه و سایرین با بهزیستی روان شناختی: نقش واسطه ای امید [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 73-90]

  • سرمایه خانواده رابطه سرمایه‏‏ های تحولی خانواده، مدرسه و سایرین با بهزیستی روان شناختی: نقش واسطه ای امید [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 73-90]

  • سرمایه‌های روانشناختی ببررسی اثر منفی تحمیل عواطف ناهمخوان بر سلامت روان‌شناختی و تعهد عاطفی کارکنان: نقش تعدیل‌گری هوش هیجانی و سرمایه‌ی روان‌شناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 151-162]

  • سلامت روان‌شناختی ااثربخشی مداخله روان‌شناختی جامع‌نگر بر سلامت روان‌شناختی و نرخ باروری زنان با نابارور با علت نامشخص و تحت درمان IVF [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 59-74]

  • سلامت روانی اثربخشی طرحواره درمانی بر سلامت روانی، نشخوار ذهنی و احساس تنهایی زنان مطلقه [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 201-216]

  • سلامت روانی - هوش هیجانی ببررسی اثر منفی تحمیل عواطف ناهمخوان بر سلامت روان‌شناختی و تعهد عاطفی کارکنان: نقش تعدیل‌گری هوش هیجانی و سرمایه‌ی روان‌شناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 151-162]

  • سندرم خستگی مزمن اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خستگی، اضطراب و افسردگی کارکنان دارای سندرم خستگی مزمن [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

  • سنگ‌دلی- فقدان همدلی پیش‌بینی ایده‌پردازی خودکشی و خشونت بین فردی در کودکان کار بر اساس آسیب کودکی، دشواری‌های تنظیم هیجان و صفات سنگ‌دلی- فقدان همدلی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]

  • سوءاستفاده جنسی نقش میانجی اعتبارزدایی هیجانی در رابطه‌ی بین سوءاستفاده جنسی-هیجانی و نشانه‌های افسردگی در دانشجویان دختر [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 75-92]

  • سوءاستفاده هیجانی نقش میانجی اعتبارزدایی هیجانی در رابطه‌ی بین سوءاستفاده جنسی-هیجانی و نشانه‌های افسردگی در دانشجویان دختر [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 75-92]

ش

  • شامگاهی هیجان و نگرش‌های تنظیم هیجان به‌عنوان میانجی بین تیپ‌های صبحگاهی- شامگاهی و صفات تاریک شخصیتی: مطالعه‌ای روی نمونه بهنجار [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 113-128]

  • شایستگی اجتماعی بررسی تجربه زیسته شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه (دوره اول) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]

  • شفقت اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با شفقت بر رفتارهای خودآسیب رسان و کیفیت زندگی دانش آموزان دارای علائم اختلال شخصیت مرزی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-44]

  • شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر نشخوارفکری و نگرش‌های ناکارآمد بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و وسواسی- جبری [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 93-112]

  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثر‌بخشی درمان گروهی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی برافسردگی و اضطراب مادران کودکان اختلال طیف اتیسم [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 129-146]

  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خستگی، اضطراب و افسردگی کارکنان دارای سندرم خستگی مزمن [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

ص

  • صبحگاهی هیجان و نگرش‌های تنظیم هیجان به‌عنوان میانجی بین تیپ‌های صبحگاهی- شامگاهی و صفات تاریک شخصیتی: مطالعه‌ای روی نمونه بهنجار [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 113-128]

  • صفات تاریک هیجان و نگرش‌های تنظیم هیجان به‌عنوان میانجی بین تیپ‌های صبحگاهی- شامگاهی و صفات تاریک شخصیتی: مطالعه‌ای روی نمونه بهنجار [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 113-128]

ط

  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر سلامت روانی، نشخوار ذهنی و احساس تنهایی زنان مطلقه [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 201-216]

ع

  • عملکرد تحصیلی مقایسه اثربخشی "برنامه موفقیت در مدرسه"و"مدیریت استرس"بر خودکارآمدی، درگیری، فرسودگی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 163-180]

  • عملکرد خانواده پیش بینی هویت اخلاقی نوجوانان بر اساس عملکرد خانواده [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]

غ

  • غنی سازی زندگی زناشویی اثربخشی همزمان کیفیت بخشی زندگی کاری و غنی سازی زندگی زناشویی بر تعارضات زناشویی و بی ثباتی زناشویی در بین زوج های شاغل با توجه به نقش سرریزشدگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر رضایت زناشویی زوجین (ایران: 17-2010) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 111-128]

  • فرسودگی تحصیلی مقایسه اثربخشی "برنامه موفقیت در مدرسه"و"مدیریت استرس"بر خودکارآمدی، درگیری، فرسودگی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 163-180]

ک

  • کودکان کار پیش‌بینی ایده‌پردازی خودکشی و خشونت بین فردی در کودکان کار بر اساس آسیب کودکی، دشواری‌های تنظیم هیجان و صفات سنگ‌دلی- فقدان همدلی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]

  • کیفیت بخشی زندگی کاری اثربخشی همزمان کیفیت بخشی زندگی کاری و غنی سازی زندگی زناشویی بر تعارضات زناشویی و بی ثباتی زناشویی در بین زوج های شاغل با توجه به نقش سرریزشدگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

  • کیفیت زندگی کاربست تِئوری انتخاب بر افکار خودآیند منفی، آسیب عمدی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به افسردگی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 55-72]

م

  • ماتریکس اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با شفقت بر رفتارهای خودآسیب رسان و کیفیت زندگی دانش آموزان دارای علائم اختلال شخصیت مرزی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-44]

  • مادران کودکان اختلال طیف اتیسم اثر‌بخشی درمان گروهی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی برافسردگی و اضطراب مادران کودکان اختلال طیف اتیسم [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 129-146]

  • محاسبه تأثیرآموزش ریاضی به روش جورج پولیا بر مهارت حل مسأله و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 181-200]

  • مداخله روان‌شناختی جامع‌نگر ااثربخشی مداخله روان‌شناختی جامع‌نگر بر سلامت روان‌شناختی و نرخ باروری زنان با نابارور با علت نامشخص و تحت درمان IVF [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 59-74]

  • مدیریت استرس مقایسه اثربخشی "برنامه موفقیت در مدرسه"و"مدیریت استرس"بر خودکارآمدی، درگیری، فرسودگی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 163-180]

  • معنای تحصیلی اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری تحصیلی و معنای تحصیل دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 21-38]

  • مهارت حل مسأله تأثیرآموزش ریاضی به روش جورج پولیا بر مهارت حل مسأله و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 181-200]

  • مهارت‌های زندگی فراتحلیل اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر رضایت زناشویی زوجین (ایران: 17-2010) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 111-128]

ن

  • ناباروری نامشخص ااثربخشی مداخله روان‌شناختی جامع‌نگر بر سلامت روان‌شناختی و نرخ باروری زنان با نابارور با علت نامشخص و تحت درمان IVF [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 59-74]

  • نرخ باروری ااثربخشی مداخله روان‌شناختی جامع‌نگر بر سلامت روان‌شناختی و نرخ باروری زنان با نابارور با علت نامشخص و تحت درمان IVF [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 59-74]

  • نشخوارفکری اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر نشخوارفکری و نگرش‌های ناکارآمد بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و وسواسی- جبری [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 93-112]

  • نشخوارفکری اثربخشی طرحواره درمانی بر سلامت روانی، نشخوار ذهنی و احساس تنهایی زنان مطلقه [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 201-216]

  • نگرش‌های ناکارآمد اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر نشخوارفکری و نگرش‌های ناکارآمد بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و وسواسی- جبری [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 93-112]

  • نماد سازی پیش بینی هویت اخلاقی نوجوانان بر اساس عملکرد خانواده [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]

  • نوجوانان پیش بینی هویت اخلاقی نوجوانان بر اساس عملکرد خانواده [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]

ه

  • هوش هیجانی ببررسی اثر منفی تحمیل عواطف ناهمخوان بر سلامت روان‌شناختی و تعهد عاطفی کارکنان: نقش تعدیل‌گری هوش هیجانی و سرمایه‌ی روان‌شناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 151-162]

  • هویت اخلاقی پیش بینی هویت اخلاقی نوجوانان بر اساس عملکرد خانواده [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]